8.08.2015

UNIQUE EIGHT

Witam serdecznie Wszystkich Gości na wielkim Pokazie Domu Mody UNIQUE !


Nazwa kolekcji: UNIQUE EIGHT
Motywy kolekcji: Projektanci, Niebieski, Róż, Czerwień, Lato 2015
Charakter kolekcji: Częściowo Limitowana

Zapraszam !

Look nr 1
Kenzo Wave Inspired Blouse
River Eyes Sneakers


modelka: tlen






Look nr 2
Vivienne Westwood Anglomania Inspired Top


modelka: HaniaEmily34





Look nr 3
Unicorn of UNIQUE VIII


modelka: MyMelisaWhite





Look nr 4
Versace Inspired Yellow Dress


modelka: Klaudialigenza





Look nr 5
Miami Palms


modelka: MianiakPupili






Look nr 6
River Eyes Dress
River Eyes Bag
River Eyes Sneakers


modelka: MyLolitka








Look nr 7 i 8
Christopher Kane Inspired Shirt
Christopher Kane Inspired Trousers
Christopher Kane Inspired Skirt


modelki: CrazyMiley8 i Punkkokoo






Look nr 9
Dior Couture Inspired Dress


modelka: Anika6






Dziękuję Serdecznie ;)


Nabil
JessssLove




Dziękuję Wszystkim za obejrzenie Pokazu i zapraszam do komentowania, oraz kupowania projektów. Już ok 19.00 minut pojawi się post Katalogowy, w którym zostaną podane wszystkie informacje niezbędne do kupna projektu. Dodatkowo Wszyscy, którzy skomentują Pokaz do 18:40 dostaną zniżkę -2 sd na projekty. Przepraszam również za błędy w jakości, oraz nieprecyzyjne przedstawienie graficzne na wybiegu, oraz opóźnienia, ale mój program graficzny odmówił posłuszeństwa i wszystko na szybko wyklejałem w paincie.

Jeszcze raz dziękuję :)

..............................................................................................................................
Patroni medialni pokazu kolekcji UNIQUE EIGHT:



Sponsor pokazu kolekcji UNIQUE EIGHT:

18 komentarzy:

  1. cudowny bpokaz ♥ Jestem zachwycona :) Dior Couture Inspired Dress/Versace Inspired Yellow Dress
    /Kenzo Wave Inspired Blouse/
    River Eyes Dress mój must have ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kolekcja, jest pełno rzeczy, które mi się podobają i z pewnością coś kupię. Moim numerem jeden jest Look nr 5 z koszulką Miami Palms

    IAmNoOne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam również wspomnieć, ze bardzo podoba mi się Look nr 1
      Kenzo Wave Inspired Blouse

      Usuń
  3. Kolekcja mi się bardzo podoba, szczególnie 1 bluzka, oraz spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolekcja :) Najbardziej spodobał mi się top Miami

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się strasznie bluza inspirowana Kenzo i spodnie inspirowane Christopherem Kanem, ale zwłaszcza bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja jest mega! Podoba mi się również "Miami Palms"

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pokaz i piękne projekty! Szczególnie spodobał mi się look Tlen i Patryka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pokaz. Bardzo mi się podobają bluzka z jednorożcem i top z Miami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pokaz :*
    Najbardziej podoba mi się sweter pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kenzo Wave Inspired Blouse skradł moje serce :) Ogólnie świetny pokaz, kawał dobrej roboty! Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja świetna, Unique jak zawsze trzyma poziom. Mi się najbardziej podoba mój look, haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie sukienki skradły me serce ^_^ Świetna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kolekcja! Moimi faworytami są zdecydowanie pierwsza bluza i szare spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny pokaz i świetna kolekcja. A sama JessssLove wygląda fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie! ju nie moge sie doczekac az wroce z wakacji i zamowie projekty, bo mam nadzieje, ze bedzie wtedy jeszcze taka mozliwosc. swietna robota!

    OdpowiedzUsuń